נגד דייר אחד בבניניו -30 דיירים הוגשה תביעה בבית המשפט בגין אי תשלום דמי וועד בית ( כשנתיים וחצי ). אותו דייר בעצמו שימש כוועד בית יחיד עד לפני כשנתיים וחצי.
עם קבלו את כתב התביעה הגיש אותו דייר דרישה בכתב לוועד הבית הנוכחי להמצאת מסמכים ,דוחות העתקי התכתבויות ,חוזים , סיכומים של תיקונים ועוד ועוד. אם לא יקבל כל המסמכים האלו תוך זמן קצוב יפנה – כך מציין – למפקחת לצורך קבלת צו שיפוטי.
ברצוני לציין כי בתקופה שהוא בעצמו מילא את התפקיד לא היו אסיפות דיירים , לא נפתח חשבון בנק לוועד בית. בנוסף אותו דייר נטל לעצמו שכר ללא הסכמה מפורשת של אסיפת דיירים. ועוד נקודה חשובה : הדייר הזה לא השתתף באף אסיפת דיירים שקיים הועד הנוכחי, עם בודדים בלבד מהדיירים הוא מקיים קשר "שלום –שלום".
כיצד היית ממליץ לנהוג כלפיו ?
בתודה
