שלום רב,
אני בשלבי תכנון של בית פרטי. במקום קיים מבנה ישן.מה ההבדל באגרות הבניה, בין הריסה לחלוטין לבין השארת קיר מהבית הישן ו"שיפוץ" הבית למשהו משמעותית גדול וחדש יותר ?
אני בשלבי תכנון של בית פרטי. במקום קיים מבנה ישן.מה ההבדל באגרות הבניה, בין הריסה לחלוטין לבין השארת קיר מהבית הישן ו"שיפוץ" הבית למשהו משמעותית גדול וחדש יותר ?
03-06-2010 03:36:00
ישראל שטיין
אגרות בניה
שלום רב לך,
עשויים להיות הבדלים בהתייחסות לנושא בין ועדות / רשויות שונות לכן כדאי לבדוק את הנושא ישירות בועדה המקומית לתכנון ולבניה.
כמו כן עשויה להיות התייחסות שונה לאגרות /היטלים שונים.
עשויים להיות הבדלים בהתייחסות לנושא בין ועדות / רשויות שונות לכן כדאי לבדוק את הנושא ישירות בועדה המקומית לתכנון ולבניה.
כמו כן עשויה להיות התייחסות שונה לאגרות /היטלים שונים.
לתשומת לבך, ישנן גם ועדות מקומיות שאינן "קונות" את הסיפור של השארת קיר אחד.
בברכה
ישראל שטיין
