בעקבות הפסקת חשמל בבניין יצאו לקוחות YES למדרגות ובדקו מדוע אין להם טלויזיה . ואז הבנתי כי הם מחוברים לחשמל המדרגות . ריב ודברים עם 4 לקוחות YES בכניסה שלנו שמונה 16 דיירים , כששאר הדיירים או שיש להם HOT או צלחת , או רק ערוץ 2 – יש בגג מגבר לערוץ 2 ו 1 וכמה תחנות ערביות . וכן יש שני דיירים שהם חרדים ואין להם טלויזיה בכלל . כתבתי ל YES כתבתי למשרד התקשורת , וכבר היינו לקראת סיום העניין וניתוק צלחת YES מחשמל המדרגות וחיבורה לאחד הדיירים והחזר כספי על כל השנים בסך 168 ש"ח . ולאחר שהסכמתי לחתום על כתב שיפוי , כדי לקבל את הכסף . הם חזרו בהם מהסמתם , וטענו שאני צריכה להביא אישור כי אני מייצגת את כל הבניין על כל 4 כניסותיו סך 64 דיירים, כי גם בכניסות האחרות יש צלחות YES שמחוברות לחשמל המדרגות ושם לא עושים בעיות . התייאשתי וזנחתי את הרעיון . אבל הדבר חורה לי איך חברה בישראל מתנהגת בצורה כזו .
אשמח לייעוץ משפטי בנושא . למרות שהם טוענים שזה עולה לוועד 2 ש"ח בחודש חשמל לכניסה שלנו .
תודה מירי מור
06-02-2008 15:03:00
עפר שחל
ת
אני מציע לך לנסות לפנות ל"אמון הציבור", זה גוף נחמד שמרכז תלונות גם מסוג זה. יתכן שהם פעלו כבר בענין דומה.
דרך גוגל תגיע אליהם בנקל.
דרך גוגל תגיע אליהם בנקל.