בחניון שלנו יש חניות פנויות, שאינן צמודות לאף דירה ומשמשמות כחניות אורחים. דייר מבקש לשפר את מיקום החניה שלו ולהחליף חניה שלו בחניית אורחים כך שמעתה יחנה בחניית האורחים ואילו החניה שלו תשמש מעתה כחניית אורחים. הדייר מוכן לבצע ההעברה בטאבו. האם נדרשת החלטת דיירים בעניין? ובאיזה רוב?
07-08-2014 02:40:00
זמי זילברמן
מחייב הסכמת כל הדיירים באסיפה
כל הדיירים כי כל שינןי ברכוש המשותף מחייב זאת
07-08-2014 03:03:00
usafun usafun
חן חן.
