שלום רב,
שתי שאלות:
א. מדובר בבניין משרדים כבית משותף, לבניין שטח משותף בגודל 40 מ"ר. ועד הבית החליט להשכיר את השטח הנ"ל.
ב. חניה פרטית משותפת, הועד מבקש לסגור במחסום ולגבות סכום סמלי לחודש מכל אחד מהבעלים/הדיירים בבניין.
** בשני המקרים הנ"ל, כספי השכירות יחזרו לקופת הבניין לצורך שידרוג וטיפוח המבנה.
מהו הרוב הנחוץ לכל אחד מהמהלכים ?
תודה רבה.
07-07-2014 17:52:00
זמי זילברמן
החלטות
א. חובה החלטה של כל הדיירים לפעולה הנוגעת לרכוש המשותף וקשורה בכספים והעברת זכויות. שתדעו שזו עסקה מחייבת דיווח מס וחוזה עו"ד.
ב. רק בהחלטה של כל הדיירים.
בקיצור 100 אחוזים מהדיירים צריכים להסכים לכל הפעולות שפרטת.
ב. רק בהחלטה של כל הדיירים.
בקיצור 100 אחוזים מהדיירים צריכים להסכים לכל הפעולות שפרטת.
