הדייר בבניין הינו נכד של בעל הדירה, בעל הדירה מת, אך בנסח טאבו כתוב רק שמו של המנוח.
איך אני יכולה לתבוע את הדייר המתגורר לתשלום דמי ועד שכן לא משלם מזה זמן רב. שהרי אני כועד יכולה לתבוע רק את הבעלים או החוכר?
איך אני יכולה לתבוע את הדייר המתגורר לתשלום דמי ועד שכן לא משלם מזה זמן רב. שהרי אני כועד יכולה לתבוע רק את הבעלים או החוכר?
19-06-2014 12:41:00
נחמיה פלוטקין
את צריכה לתבוע את היורשים
מן הסתם אלו הוריו ודודיו.
אין לי מושג ירוק איך בודקים מי ירש את הדירה.
נראה שתצטרכו עזרה מעו"ד.
אין לי מושג ירוק איך בודקים מי ירש את הדירה.
נראה שתצטרכו עזרה מעו"ד.
כדאי קודם לכן לכתוב לו מכתב רשום ועדיף לשלם לעו"ד שיכתוב ויאיים עליו.
19-06-2014 16:54:00
אילנית אא
האם חובת ההוכחה על ועד הבית או על הדייר?
אני יודעת מה הקשר המשפחתי השאלה מי נדרש להוכיח את הדבר ? גם השכנים מכירים את הקשר המשפחתי . האם אדרש לתצהיר מהדיירים או שפשוט להגיש תביעה למפקחת ?
19-06-2014 18:48:00
נחמיה פלוטקין
ברור שתצטרכי להוכיח
אבל לא ברור לי שהדייר הוא מושא תביעתכם.
אולי הוא לא היורש????
אולי את הדירה קיבל הדוד שלו והוא שוכר אותה ממנו בסכום סימלי?
אולי הוא לא היורש????
אולי את הדירה קיבל הדוד שלו והוא שוכר אותה ממנו בסכום סימלי?
19-06-2014 18:51:00
זמי זילברמן
נסח הרישום
בנסח יהיהנרשום מספר הזיהוי של בעל הקרקע.
צריך לגשת למרשם האוכלוסין ולהוציא מידע לגבי אותו אדם עם מידע ו רשימת ילדיו. מאחר והילדים הם לרוב היורשים ניתן לפנות אליהם.
אם לא מגיב לבקשותיכם בכתב- לאחר התראה הייתי תובע אותו שיוכיח בכתב הגנה שהוא לא הבעלים היורשים.
צריך לגשת למרשם האוכלוסין ולהוציא מידע לגבי אותו אדם עם מידע ו רשימת ילדיו. מאחר והילדים הם לרוב היורשים ניתן לפנות אליהם.
אם לא מגיב לבקשותיכם בכתב- לאחר התראה הייתי תובע אותו שיוכיח בכתב הגנה שהוא לא הבעלים היורשים.
25-06-2014 10:55:00
אילנית אא
האם משרד הפנים יכול לתת לי פרטים ….
האם כל דיכפין יכול לבוא למשרד הפנים ולבקש את הפרטים על השושלת של המשפחה שלי ?
