שלום.
בבנין שלנו באחד הדירות התפוצץ פילטר מים שאחרי השעון שדייר הזה התקין בעצמו. המים גרמו נזק למעלית.
במיקרה דייר זה הוא גם ועד הבית, הוא פשוט שילם תיקון מעלית על חשבון כסף של כולם וזה לא הספיק ביקש מכולם להוסיף כסף לשאר התשלום.
הדייר לא עשה ביטוח ניזקי מים צד ג.
שאילה: האם נזק שניגרם מפיצוץ מים אחרי השעון
צריך לשלם ועד הבית או דייר שהתקין פילטר עצמו.
תודה מראש.
בבנין שלנו באחד הדירות התפוצץ פילטר מים שאחרי השעון שדייר הזה התקין בעצמו. המים גרמו נזק למעלית.
במיקרה דייר זה הוא גם ועד הבית, הוא פשוט שילם תיקון מעלית על חשבון כסף של כולם וזה לא הספיק ביקש מכולם להוסיף כסף לשאר התשלום.
הדייר לא עשה ביטוח ניזקי מים צד ג.
שאילה: האם נזק שניגרם מפיצוץ מים אחרי השעון
צריך לשלם ועד הבית או דייר שהתקין פילטר עצמו.
תודה מראש.
04-05-2014 00:41:00
זמי זילברמן
דרשו שיוכיח
שיוכיח שהנזק לא ממנו. לא הצליח להוכיח? שישלם מכיסו.
אם זה סכום מכובד הוא היה צריך לכנס את שאר חברי הועד לפחות ובודאי שצריך היה להודיע לכל הדיירים על ההוצאה הלא צפוייה, אשם או לא אשם.
אם זה סכום מכובד הוא היה צריך לכנס את שאר חברי הועד לפחות ובודאי שצריך היה להודיע לכל הדיירים על ההוצאה הלא צפוייה, אשם או לא אשם.
04-05-2014 00:41:00
זמי זילברמן
דרשו שיוכיח
שיוכיח שהנזק לא ממנו. לא הצליח להוכיח? שישלם מכיסו.
אם זה סכום מכובד הוא היה צריך לכנס את שאר חברי הועד לפחות ובודאי שצריך היה להודיע לכל הדיירים על ההוצאה הלא צפוייה, אשם או לא אשם.
אם זה סכום מכובד הוא היה צריך לכנס את שאר חברי הועד לפחות ובודאי שצריך היה להודיע לכל הדיירים על ההוצאה הלא צפוייה, אשם או לא אשם.
04-05-2014 00:49:00
נחמיה פלוטקין
האחריות על נזק מצנרת פרטית היא על בעל הצנרת
צנרת פרטית לא מתחילה במונה המים [המכונה "שעון"] אלא החל מהמקום בו הצינור משרת רק דירה אחת.
אם כן, על אותו אדם לשלם מכיסו את כל הנזק [עם כל הקושי והצער שבדבר].
המלצות לפעולה:
תתאגדו מספר דיירים שמוכנים לפנות אליו ותכתבו לו מכתב מפורט המסביר שהאחריות היא עליו ועם כל הצער שבדבר, אין הוא יכול להשתמש בקופה המשותפת לתיקון הנזק ובוודאי שאינו יכול סתם כך לגבות כספים מבעלי הדירות.
תציינו במפורש שאתם מצפים ממנו להחזיר את כל הכספים שלקח שלא כדין מהקופה המשותפת.
חכו כשבועיים כדי לראות אם הוא מגיב או לא.
אם אחרי שבועיים לא תקבלו תשובה או מענה, תפנו שוב עם אולטימטום של שבוע בדיוק לסגירת הנושא בטרם תנקטו באמצעים נוספים כולל משפטיים.
שני מהכתבים צריכים להישלח בדואר רשום.
תשמרו העתק + גלוית הרשום.
