שלום רב.
האם קבלן שטרם מכר את הדירה צריך לשלם ועד בית?
מדובר בקומפלקס של 6 דירות ודירה אחת לא נמכרה/עדיין נבנתה ושאר הדירות כבר אוכלסו…
תודה מראש
עופר
האם קבלן שטרם מכר את הדירה צריך לשלם ועד בית?
מדובר בקומפלקס של 6 דירות ודירה אחת לא נמכרה/עדיין נבנתה ושאר הדירות כבר אוכלסו…
תודה מראש
עופר
24-03-2014 14:38:00
אמיר קורנז
לא צריך, חייב.
כמו כל דייר ובהתאם למה שסיכמתם באסיפה הכללית.
24-03-2014 15:09:00
עופר שני
יש סימוכין לדבר
שבהם רשום במדוייק "קבלן"?
24-03-2014 16:14:00
אמיר קורנז
לדירה יש בעלים?
מה זה משנה איך קוראים לו? קבלן/חברה/וכו´.
סעיף 58 לחוק המקרקעין קובע "בעל דירה חייב להשתתף בהוצאות הדרושות להחזקתו התקינה ולניהולו של הרכוש המשותף ולהבטחת השירותים המחויבים על פי דין או המקובלים על פי הנוהג, הכל בהתאם לחלקו ברכוש המשותף…"
אז מי בעל הדירה?
24-03-2014 16:23:00
עופר שני
נכון, אבל…
הקבלן מתחכם ….
24-03-2014 19:09:00
אמיר קורנז
תבדוק בחוזה המכר שלך
קבלנים בד"כ מוסיפים סעיף שמסמיך את החברה למנות חב´ ניהול מטעמה וכו´, לכך וכך חודשים, אבל הוא גם חייב לציין בפירוש את שם החברה/המתחזק וכדומה, ייתכן והוא ישלוף את העניין הזה כשתדרוש תשלום, תבדוק.
מעל לכל, אני לא יודע על איזה חוב מדובר, ולמרות כל החוקים ה"קשיחים", עדיף להגיע לפשרה ולראות לפחות חלק מהחוב, מאשר ללכת "עם הראש בקיר" ולא לראות כלום, או לראות אחרי הליך "מזורז" אצל המפקח, שגם יכול להציע לכם להתפשר.
העיקר לא להפסיק לחייך.
24-03-2014 21:42:00
נחמיה פלוטקין
לא רק קבלן מתחכם
גם בעל דירות שאינם קבלנים מתחכמים לא פעם.
מה עושים?
מעמידים אותם במקום!!
ולגופו של עניין;
שאלת שאלה וקיבלת עליה תשובה מדויקת.
אני משער שיש לך עוד מידע על התנהלות וטענות הקבלן שלא שחררת לפורום. מכאן ואליך זה שיקול שלך.
31-03-2014 02:16:00
דני קריו
לא ברור מה ענין "מתחזק" (חברת ניהול) לשאלה שנשאלה
אבל מה שצריך לבדוק בחוזי המכר הוא האם ישנו סעיף הפוטר את הקבלן מתשלום מיסי ועד לאחר מכירת כמות מסוימת של דירות,ולאיזו תקופה.
אם אין פטור כזה,יש לתבוע את הקבלן(שהוא בעל דירה לכל דבר וענין) עד הפרוטה האחרונה.
אם אין פטור כזה,יש לתבוע את הקבלן(שהוא בעל דירה לכל דבר וענין) עד הפרוטה האחרונה.
