אחד הדיירים (דירת קרקע) שיפץ את דירתו לפני מספר שנים ושינה את צנרת הביוב המשותפת ללא אישור.
לפני זמן היה פיצוץ בצנרת הביוב המשותפת בחלק שבדירתו.
האם על וועד הבית לשאת בעלות תיקון הצינור ובעלות הנזקים שנוצרו עקב הפיצוץ?
תודה מראש.
לפני זמן היה פיצוץ בצנרת הביוב המשותפת בחלק שבדירתו.
האם על וועד הבית לשאת בעלות תיקון הצינור ובעלות הנזקים שנוצרו עקב הפיצוץ?
תודה מראש.
