היי
יש לנו מערכת חימום מים מרכזית בבניין שמספקת מים חמים לברזים, שרכשנו דרך חברת סולרי
המערכת בת 4 (נגמרה האחריות אחרי 3 שנים)
המערכת התקלקלה וסולרי מסרבים לתקן אותה כי היצרן פשט רגל
האם סולרי מחוייבים לתקן אותה או שפשוט זרקנו לפח 40,000 ש"ח
האם יש אפשרות לחייב אותם משפטית וכדומה
יש לנו מערכת חימום מים מרכזית בבניין שמספקת מים חמים לברזים, שרכשנו דרך חברת סולרי
המערכת בת 4 (נגמרה האחריות אחרי 3 שנים)
המערכת התקלקלה וסולרי מסרבים לתקן אותה כי היצרן פשט רגל
האם סולרי מחוייבים לתקן אותה או שפשוט זרקנו לפח 40,000 ש"ח
האם יש אפשרות לחייב אותם משפטית וכדומה
13-02-2014 15:42:00
נחמיה פלוטקין
השאלה כלל אינה בנושאי הפורום
נראה לי שהכל תלוי בשאלה עם יש לכם חוזה תחזוקה ותיקון מול חברת סולרי. לא אחריות אלא תיקון. יכול להיות שבחוזה המכירה הם התחייבו על תיקונים שמעבר לתקופת האחריות.
13-02-2014 17:32:00
שי ב.
שאלה
זו שאלה לפורום כי זו שאלה משפטית לגבי מערכת חימום מים של הבניין (בתור וועד הבית)
אין בחוזה כלום מה קורה מעבר לשלוש שנים
אבל האם אתה קונה מערכת יקרה ואחרי 3 שנים יכולים לזרוק אותך לכלבים?
אין בחוזה כלום מה קורה מעבר לשלוש שנים
אבל האם אתה קונה מערכת יקרה ואחרי 3 שנים יכולים לזרוק אותך לכלבים?
13-02-2014 17:46:00
נחמיה פלוטקין
התשובה לא תבוא מחוק המקרקעין
וגם לא מחוק הבניה.
ובכלל; האם יש הבדל אם הרוכש הוא בית משותף או דייר פרטי??
