כבעלי בית קרקע מול פרוייקט פינוי בינוי שבמהלכו יוחלפו הבניינים מול הבית קרקע משלוש קומות ל-9 ובכללי כל האזור יצמח מ-200 דירות ל-800 דירות, אני מרגיש שאיכות חיי תנזק:
א- יותר צופים מהדירות עם מרפסות לתוך ביתי וחצרי.
ב- יותר תנועה זורמת ברחוב
ג- צפויים פקקים ביציאה מהשכונה.
מה עליי לעשות ואיך לפעול בכדי לקבל את הפיצוי ההולם?
א- יותר צופים מהדירות עם מרפסות לתוך ביתי וחצרי.
ב- יותר תנועה זורמת ברחוב
ג- צפויים פקקים ביציאה מהשכונה.
מה עליי לעשות ואיך לפעול בכדי לקבל את הפיצוי ההולם?
06-01-2014 08:26:00
עפר שחל
ת
פרוייקטים בסדר גול כזה מחייבים בעלי דירות לשתף פעולה – רבים ככל שניתן – ולשכור שירותי עו"ד שייצגם בכל התהליך מול היזם והרשויות. אין כל ספק, שחייך ישתנו מהקצה לקצה. כדי להבטיח שהדבר יהיה ככל שניתן לטובתך ויבטיח את זכויות בעלי הדירות, צריך לפעל במשותף ובליווי צוות מקצועי. לש פגישת יעוץ ראשונה ניתן להגיע יחד גם כמה דיירים בודדים, גרעין ראשון שאחר כך יגבש קבוצה גדולה יותר ויפה שעה אחת קודם.
06-01-2014 12:10:00
זמי זילברמן
הערה לעו"ד שחל- הבהרה
הוא לא שייך לפרויקט אלא גר ממול.
לדעתי עליו לפנות לועדה המקומית ולברר אם הוגשה תכנית מפורטת לשינוי יעוד או בקשה להיתר. כל אלו פעולות שיוכל להתנגד להם בועדה המקומית כחוק לפי סעיף 197 לחוק.
לדעתי עליו לפנות לועדה המקומית ולברר אם הוגשה תכנית מפורטת לשינוי יעוד או בקשה להיתר. כל אלו פעולות שיוכל להתנגד להם בועדה המקומית כחוק לפי סעיף 197 לחוק.
06-01-2014 12:51:00
צביקה צביקה
אתה צודק אני דייר בית קרקע שלא משתתף בפרוייקט אלא
גר מולו.
עדיין אין להם תוכניות סופיות שיכולים להראות לי, יש להם תכנון ראשוני, להבנתי הפרוייקט עבר שלב, כלומר הקימו כבר משרד באתר והקימו שלט גדול עם הדמייה של הפרוייקט.
עדיין לא תלו ברחוב את ההתראות על שינוי תכנוני.
מה אוכל לעשות בשלב זה שאין עדיין תוכניות סופיות שבהם אוכל לראות כמה הפרוייקט הולך לבהשפיע על חיי.
עדיין אין להם תוכניות סופיות שיכולים להראות לי, יש להם תכנון ראשוני, להבנתי הפרוייקט עבר שלב, כלומר הקימו כבר משרד באתר והקימו שלט גדול עם הדמייה של הפרוייקט.
עדיין לא תלו ברחוב את ההתראות על שינוי תכנוני.
מה אוכל לעשות בשלב זה שאין עדיין תוכניות סופיות שבהם אוכל לראות כמה הפרוייקט הולך לבהשפיע על חיי.
06-01-2014 12:51:00
צביקה צביקה
אתה צודק אני דייר בית קרקע שלא משתתף בפרוייקט אלא
גר מולו.
עדיין אין להם תוכניות סופיות שיכולים להראות לי, יש להם תכנון ראשוני, להבנתי הפרוייקט עבר שלב, כלומר הקימו כבר משרד באתר והקימו שלט גדול עם הדמייה של הפרוייקט.
עדיין לא תלו ברחוב את ההתראות על שינוי תכנוני.
מה אוכל לעשות בשלב זה שאין עדיין תוכניות סופיות שבהם אוכל לראות כמה הפרוייקט הולך לבהשפיע על חיי.
עדיין אין להם תוכניות סופיות שיכולים להראות לי, יש להם תכנון ראשוני, להבנתי הפרוייקט עבר שלב, כלומר הקימו כבר משרד באתר והקימו שלט גדול עם הדמייה של הפרוייקט.
עדיין לא תלו ברחוב את ההתראות על שינוי תכנוני.
מה אוכל לעשות בשלב זה שאין עדיין תוכניות סופיות שבהם אוכל לראות כמה הפרוייקט הולך לבהשפיע על חיי.
