אנו בניין עם 24 דירות , באסיפת בעלי דירות שבה השתתפו 13 בעלי דירות עברה החלטה ( עם מתנגד אחד ) להתקשר עם חברת ניהול . ממה שאני יודע החלטה שכזאת דורשת רוב מיוחד .
האם ההחלטה תקפה ?
בפועל ועד הבית התקשר עם חברת ניהול אשר מצידה מאיימת לנקוט צעדים משפטיים כנגד בעל דירה שלא ישלם .
האם ההחלטה תקפה ?
בפועל ועד הבית התקשר עם חברת ניהול אשר מצידה מאיימת לנקוט צעדים משפטיים כנגד בעל דירה שלא ישלם .
מה עלי לעשות ?
29-09-2013 18:56:00
עפר שחל
ת
לפי החוק, בעלי דירות רשאים לקבוע, בתקנון או בהחלטה שהתקבלה ברוב של בעלי הדירות ששני שלישים של הרכוש המשותף צמודים לדירותיהם, כי הניהול וההחזקה התקינה של הרכוש המשותף, כולם או רובם, יתבצעו על ידי מי שבעלי הדירות יתקשרו עמו למטרה כאמור.
לכאורה לא היה כאן רוב חוקי אך יש לדעת כי ניתן גם לאשרר בדיעבד את המינוי. כלומר הפגם ניתן לתיקון.
