שלום לכם
בעבר כבר פניתי עם הבעייה הזאת, אך עתה החריפה. בבניין שלנו 4 דירות מושכרות לעמותה שמפעילה בהן גני ילדים/פעוטונים.
תשובתכם בעבר היתה לחפש מה הייעוד של הבניין, האם הייעוד מגורים.
עכשיו עלה מאגר תיקי הבניין אל אתר העירייה, ופתוח לכל שייעוד הבניין הוא מגורים.
השאלה שלי: האם אנחנו כוועד יכולים לגשת עם העניין למפקחת על רישום המקרקעין כדי שתכפה את פינוי הגנים?
וזאת מפני שבדיון אצל המפקחת אני מניחה שנורשה להופיע ללא עורך דין.
תודה וברכה
רונית
בעבר כבר פניתי עם הבעייה הזאת, אך עתה החריפה. בבניין שלנו 4 דירות מושכרות לעמותה שמפעילה בהן גני ילדים/פעוטונים.
תשובתכם בעבר היתה לחפש מה הייעוד של הבניין, האם הייעוד מגורים.
עכשיו עלה מאגר תיקי הבניין אל אתר העירייה, ופתוח לכל שייעוד הבניין הוא מגורים.
השאלה שלי: האם אנחנו כוועד יכולים לגשת עם העניין למפקחת על רישום המקרקעין כדי שתכפה את פינוי הגנים?
וזאת מפני שבדיון אצל המפקחת אני מניחה שנורשה להופיע ללא עורך דין.
תודה וברכה
רונית
04-09-2013 00:11:00
דני קריו
את צריכה לפנות לעירייה
ולברר אם קיים היתר לשימוש חורג לגנים הללו.
04-09-2013 20:42:00
רונית אילון
תודה כך אעשה
04-09-2013 20:44:00
רונית אילון
התודה הקצרה – בעבר פנינו
לעירייה ואיש לא הגיע כדי לראות את המצב.
אבל אתה צודק מאוד, אעמוד על דעתי שיבואו לבדוק.
תודה רבה רבה
כרגיל נעזרת
רונית
אבל אתה צודק מאוד, אעמוד על דעתי שיבואו לבדוק.
תודה רבה רבה
כרגיל נעזרת
רונית
