בבית משותף של 6 דיירים הוחלט ע"י 4 דיירים (החמישי הסכים בדיעבד) להחליף את מערכת הביוב התת קרקעי למרות שלא הייתה בעיה. הדיירים לא טרחו ליידע את הדייר מס´ 6 ורק לאחר שהוחלט ובוצע הם דורשים ממנו תשלום. האם חובה על הדייר לשלם למרות שהם נהגו בניגוד לחוק בתים משותפים ומידרו אותו במכוון בעת קבלת ההחלטה???
