שלום,
ברצוני לדעת אם הועד אמור להשתתף בתשיקון סדקים בקיר חיצוני של הבניין שגורמים לרטיבות בחלק הפנימי של הקיר (בתוך הדירה של אחד הדיירים).
תודה מראש
ברצוני לדעת אם הועד אמור להשתתף בתשיקון סדקים בקיר חיצוני של הבניין שגורמים לרטיבות בחלק הפנימי של הקיר (בתוך הדירה של אחד הדיירים).
תודה מראש
13-02-2012 19:42:00
נחמיה פלוטקין
הוועד לא "אמור להשתתף"…….
הוועד חייב(!) לתקן את הכל בעצמו על חשבון הקופה המשותפת וללא כל השתתפות מיוחדת של הדייר מול הסדק.
וזאת בשל העובדה שקיר חיצוני של בית משותף הוא רכוש משותף ולא רכוש פרטי של הדייר שדירתו היא בפנים.
גם את הנזקים שנגרמו בפנים הדירה יש לתקן על חשבון הקופה המשותפת.
וזאת בשל העובדה שקיר חיצוני של בית משותף הוא רכוש משותף ולא רכוש פרטי של הדייר שדירתו היא בפנים.
גם את הנזקים שנגרמו בפנים הדירה יש לתקן על חשבון הקופה המשותפת.
