דייר לא משלם וועד בית שלש שנים ,האם רשאי להצביע בבחירות בדיוני הוועד
28-11-2011 18:40:00
עפר שחל
ת
כן, אם אין תקנון מיוחד ששולל זאת הרי שיש לו זכות הצבעה (אגב גם לאסירים יש זכות הצבעה לכנסת כולל לרוצחים).
מאידך דייר שלא משלם צריך להתבע ע"י הועד.
מאידך דייר שלא משלם צריך להתבע ע"י הועד.
