אני גרה בבית משותף בן 9 דירות. כל דירה היא 2 קומות: קומת קרקה+ קומה 1 או קומה 1+ קומה 2. לכל דירה כניסה נפרדת.
אני גרה בדירת קרקה+ קומה1. מעליי עוד משפחה.
יש לי דוד שבבניית הקבלן הוא עומד בחדר קטן בתוך הדירה. אני רוצה להוציא את הדוד על הגג, אך שכנים לא מסכימים. האם יש להם זכות לא לאשר לי להוציא את הדוד. הדוד שלהם ממוקם בחדר מרתף שלהם מתחת לגג.
תודה רבה.
i.
אני גרה בדירת קרקה+ קומה1. מעליי עוד משפחה.
יש לי דוד שבבניית הקבלן הוא עומד בחדר קטן בתוך הדירה. אני רוצה להוציא את הדוד על הגג, אך שכנים לא מסכימים. האם יש להם זכות לא לאשר לי להוציא את הדוד. הדוד שלהם ממוקם בחדר מרתף שלהם מתחת לגג.
תודה רבה.
i.
