שלום לכולם
יש לי מס´ הצעות למשכנתא ואני צריך ייעוץ בבחירת המסלול הנכון, בכולם הסכום הוא 410000ש"ח ל20 שנה.
בנק אדנים : קבועה צמודה בריבית 4.2% .
בנק לאומי למשכנתאות: משתנה צמודה ל 2.5 שנים 3.85 על כל הסכום (נאמר שלא טוב לעשות משתנה על כל הסכום האם זה נכון או לא לאור מצב הריביות היום)
בנק דיסקונט : קבועה צמודה 3.7 מותנה בעברת חשבון (4000 ש"ח מינימום ל5 שנים)
**פתיחת חשבון זהה בכל הבנקים
**שמעתי הרבה שמועות (גם ראיתי במו עיניי את היחס המזלזל) של בנק דיסקןנט , האם הריבית שווה את זה או לא והאם ידוע לאנשים שלקחו בדיסקונט על "מוקשים" החוזה של דיסקונט.
אני מודה לכולם על ההתייחסות מקווה לתגובות רבות
יום טוב
יש לי מס´ הצעות למשכנתא ואני צריך ייעוץ בבחירת המסלול הנכון, בכולם הסכום הוא 410000ש"ח ל20 שנה.
בנק אדנים : קבועה צמודה בריבית 4.2% .
בנק לאומי למשכנתאות: משתנה צמודה ל 2.5 שנים 3.85 על כל הסכום (נאמר שלא טוב לעשות משתנה על כל הסכום האם זה נכון או לא לאור מצב הריביות היום)
בנק דיסקונט : קבועה צמודה 3.7 מותנה בעברת חשבון (4000 ש"ח מינימום ל5 שנים)
**פתיחת חשבון זהה בכל הבנקים
**שמעתי הרבה שמועות (גם ראיתי במו עיניי את היחס המזלזל) של בנק דיסקןנט , האם הריבית שווה את זה או לא והאם ידוע לאנשים שלקחו בדיסקונט על "מוקשים" החוזה של דיסקונט.
אני מודה לכולם על ההתייחסות מקווה לתגובות רבות
יום טוב
15-08-2007 21:37:00
פיטרפן(הבת) פיטרפן(הבת)
הסכום של המשכנתא- כמה אחוזי מימון הוא מהנכס שלך?
16-08-2007 02:29:00
פיטרפן(הבת) פיטרפן(הבת)
זה חשוב כי בהתאם לכך אוכל לומר לך אם ההצעות גבוהות
או נמוכות ביחס להצעות השונות שאני קיבלתי.
16-08-2007 12:05:00
koby koby
אוקי אז הנתונים הם כך:
כמו שכבר אמרתי סכום המשכנתא הוא 410000ש"ח המהווים 40% מהנכס (סכום הבית הוא 955000)
16-08-2007 12:20:00
פיטרפן(הבת) פיטרפן(הבת)
אז ככה:
בבנק אדנים ההצעות כרגע יחסית גבוהות (האחוזי מימון שלי הם 75% מהנכס), לי הם הציעו 5%.
עם זאת לא הייתי הולכת על ריבית משתנה, זאת כי אני אוהבת שדברים בטוחים לי וחוץ מזה רב האנשים ששאלתי אותם אמרו לי לעשות את זה.
מעבר לכך כנראה בגלל אחוזי המימון שלך אפשר להוציא הצעות טובות- איתי לא מדברים על משהו מתחת ל-4.
ניסיתם עוד בנקים? תשלח את ההצעות שקיבלת לבנקים האחרים ותוכל להוציא הצעות יפות יותר.
עם זאת לא הייתי הולכת על ריבית משתנה, זאת כי אני אוהבת שדברים בטוחים לי וחוץ מזה רב האנשים ששאלתי אותם אמרו לי לעשות את זה.
מעבר לכך כנראה בגלל אחוזי המימון שלך אפשר להוציא הצעות טובות- איתי לא מדברים על משהו מתחת ל-4.
ניסיתם עוד בנקים? תשלח את ההצעות שקיבלת לבנקים האחרים ותוכל להוציא הצעות יפות יותר.
בקשר לבנק דיסקונט- אין לי מושג אישי לגבי מה שקורה שם,
אבל בכל מיני פורומים אנשים חוזרים שוב ושוב על כך שהבנק נוראי, יחס מחפיר ואת זה שהעמלות חשבון מאוד גבוהות שם. (אני לא הייתי מתעסקת איתם). בנוסף, לוקח להם זמן רב להביא את הכסף והצעותיהם משתנות יחסית מהר.
לסיכום: לך על צמוד למדד כמו כל יהודי טוב.
16-08-2007 13:00:00
koby koby
תודה , אבל
היות והריביות עלו בחצי אחוז לערך אין סיכוי כפי שזה נראה כרגע להשיג קבועה צמודה בפחות מ4% (או קרוב לזה)
אתמול קיבלתי הצעה נוספת מלאומי שרק 80000ש"ח במשתנה 3.85% לשנתיים וחצי והשאר בקבועה של 4.65% ל20 שנה יוצא החזר של 2490 ש"ח
השאלה היא האם לאחר עליית הריביות זה הכי טוב שאוכל לקבל.
אתמול קיבלתי הצעה נוספת מלאומי שרק 80000ש"ח במשתנה 3.85% לשנתיים וחצי והשאר בקבועה של 4.65% ל20 שנה יוצא החזר של 2490 ש"ח
השאלה היא האם לאחר עליית הריביות זה הכי טוב שאוכל לקבל.
16-08-2007 17:30:00
מנחם ירון2
יותר חשוב להקטין את מספר השנים מלהרוויח עוד עשירית
תעשה סימולציה על גובה ההחזר החודשי וההחזר הכללי לבנק ותגלה שהפחתה ל 18 שנים לא תעלה הרבה את ההחזר החודשי אבל תחסוך עשרות אלפי שקלים מהתשלומים לבנק (ובמיוחד עם הצמדה למדד)
16-08-2007 23:08:00
פיטרפן(הבת) פיטרפן(הבת)
לקובי
למרות שאני באותו מצב כמו שלך (חיפושים ועוד חיפושים)
אם הייתי הולכת על משהו זה על אדנים – לבינתיים יש להם את ההצעה הכי נמוכה בתנאים יותר בטוחים. אם אתה עדיים ב"חיפושים"תגיש בקשה למשכן (פועלים) במידה ולא עשית זאת- מי יודע מה יכול להיות. הם מדברים על פחות מ-4.65 ואחוזי המימון שאתה מבקש הם נמוכים יחסים.
-נראה לי ששווה לנסות.
אם הייתי הולכת על משהו זה על אדנים – לבינתיים יש להם את ההצעה הכי נמוכה בתנאים יותר בטוחים. אם אתה עדיים ב"חיפושים"תגיש בקשה למשכן (פועלים) במידה ולא עשית זאת- מי יודע מה יכול להיות. הם מדברים על פחות מ-4.65 ואחוזי המימון שאתה מבקש הם נמוכים יחסים.
-נראה לי ששווה לנסות.
17-08-2007 14:48:00
פיטרפן(הבת) פיטרפן(הבת)
ועוד משהו…
הריביות הולכות לעלות שוב!!! אז תמהר
ההצעה שקיבלתי ממשכן היא 4.4. מטפחות 4.29.
לא נראה לי שאשיג בפחות מטפחות אדנים דיבר איתי על 5.
(הכל צמוד למדד).
ההצעה שקיבלתי ממשכן היא 4.4. מטפחות 4.29.
לא נראה לי שאשיג בפחות מטפחות אדנים דיבר איתי על 5.
(הכל צמוד למדד).
