שלום רמי. באוגוסט האחרון לקחתי משכנתא בתנאים הבאים בבנק הבינלאומי:
423000 שקל ל-25 שנים, ריבית קבועה של 4.83 אחוזים וצמוד למדד.
לאור ירידת הריביות, האם שווה לחשוב על מחזור? מה הפרוצידורה? האם יהיה לי קנס או לא?
423000 שקל ל-25 שנים, ריבית קבועה של 4.83 אחוזים וצמוד למדד.
לאור ירידת הריביות, האם שווה לחשוב על מחזור? מה הפרוצידורה? האם יהיה לי קנס או לא?
18-04-2007 01:26:00
רמי טוטאי
תשובה
לדעתי לא .
הפרשי הריביות לתקופה זו נמוכים מדי .
הפרשי הריביות לתקופה זו נמוכים מדי .
בהצלחה
מנהל הפורום, רמי טוטאי, הינו בעל משרד ליעוץ בנושא משכנתאות , ייעוץ עיסקי ,ייעוץ בכדאיות עיסקה נדלנית וכן תיווך בין משקיעים בעלי הון ליזמים בכל התחומים.
כל האמור בפורום הינו דעתי הפרטית .
ניתן ליצור עימי קשר טלפוני לייעוץ פרטני בתשלום לטלפון 054/4210455 .
