אם אתם בודקים אפשרות ללקיחת משכנתא הרי לכם עיצה טובה: אל תתקרבו אל בנק לאומי למשכנתאות!
עיצה זאת תחסוך לכם הרבה עוגמת נפש והיא מבוססת על מה שאישתי ואנוכי עברנו בתהליך מול בנק זה – רשלנות, אי קיום הבטחות ועוד ועוד.
ראו הוזהרתם!
עיצה זאת תחסוך לכם הרבה עוגמת נפש והיא מבוססת על מה שאישתי ואנוכי עברנו בתהליך מול בנק זה – רשלנות, אי קיום הבטחות ועוד ועוד.
ראו הוזהרתם!
12-12-2006 16:46:00
יוסי מור
לא נכון
דווקא אנחנו לקחנו משכנתא בלאומי למשכנתאות , היחס , התחרות , המקצועיות היו מאוד טובות וגם שקבלנו את הכסף תוך שבוע , אז לדעתי יש לך בעייה עם הנציגה בסניף
דרך אגב נסיתי לקחת משכנתא בטפחות ושם הנציגה הייתה מאוד לא ידידותית !!! ובגלל זה עזבתי אותם
דרך אגב נסיתי לקחת משכנתא בטפחות ושם הנציגה הייתה מאוד לא ידידותית !!! ובגלל זה עזבתי אותם
13-12-2006 10:51:00
יוני שקד
דווקא הנציגה הייתה נחמדה…
אבל כל התהליכים היו פגומים: הם איבדו את התיק, לא העבירו כסף למוכר על אף שטענו שכן ועוד ועוד.
אני לא רוצה להשמע קטרן, אבל הבנק לא יצא צדיק.
אני לא רוצה להשמע קטרן, אבל הבנק לא יצא צדיק.
