שלום,
אנו עומדים בפני רכישה של דירת 4 חדרים בגודל 109 מ"ר בבאר שבע
עלות הדירה הינה 88000$ הון עצמי 22000$ , ביכולתינו להוסיף עוד כ10000$ אשר כרגע מושקעים ולכן אנו מעדיפים לפדות אותם בעוד כשנה ולא לשים אותם כרגע כהון עצמי, מבדיקה שערכנו מול בנקים שונים למשכנתאות ידוע לנו כי הזכאות שלנו עומדת על סכום של 127200 ש"ח ומכאן שאנו זקוקים ל170000 ש"ח (ללא ההון העצמי המושקע) או ל120000 ש"ח עם ההון העצמי המושקע,
מבקשת לשמוע מהם המסלולים המומלצים לדעתכם בנוגע למשכנתא
הכיוון שאנו חושבים עליו הוא (ללא השימוש בהון העצמי המושקע)
70000 ש"ח במסלול פריים 0.8-
100000 בריבית משתנה צמודה למדד כול 2,5 שנים
(הזכאות הינה בריבת קבועה)
מה דעתכם? האם ישנם מסלולים אחרים המומלצים לדעתכם?
אנו זקוקים לתשובה דחופה מכיוון שיש לנו כחודש וחצי לסיים את כול התהליך
תקופת השנים של המשכנתא
60000 ש"ח חוק הנגב ל30 שנה ריבית קבועה 4.79% צמוד למדד
67200 ש"ח הלוואת מקום ל24 שנה ריבית קבועה 4.5% צמוד למדד
יתכן ונשתמש במבצע של טפחות למי שפותח אצלם חשבון לשנתיים 20000 ש"ח ללא ריבית וצמדה לשנתיים
את היתרה הציעו לתקופה של 20 שנה פריים 0.8- (אנחנו מתווכחים על 25 שנה)
לאחרונה העלו בפניי את האפשרות של בנק אגוד לריבית קבועה לא צמודה של 7% ל20 שנה
אנחנו כבר משתגעים מה עושים
תודה
אנו עומדים בפני רכישה של דירת 4 חדרים בגודל 109 מ"ר בבאר שבע
עלות הדירה הינה 88000$ הון עצמי 22000$ , ביכולתינו להוסיף עוד כ10000$ אשר כרגע מושקעים ולכן אנו מעדיפים לפדות אותם בעוד כשנה ולא לשים אותם כרגע כהון עצמי, מבדיקה שערכנו מול בנקים שונים למשכנתאות ידוע לנו כי הזכאות שלנו עומדת על סכום של 127200 ש"ח ומכאן שאנו זקוקים ל170000 ש"ח (ללא ההון העצמי המושקע) או ל120000 ש"ח עם ההון העצמי המושקע,
מבקשת לשמוע מהם המסלולים המומלצים לדעתכם בנוגע למשכנתא
הכיוון שאנו חושבים עליו הוא (ללא השימוש בהון העצמי המושקע)
70000 ש"ח במסלול פריים 0.8-
100000 בריבית משתנה צמודה למדד כול 2,5 שנים
(הזכאות הינה בריבת קבועה)
מה דעתכם? האם ישנם מסלולים אחרים המומלצים לדעתכם?
אנו זקוקים לתשובה דחופה מכיוון שיש לנו כחודש וחצי לסיים את כול התהליך
תקופת השנים של המשכנתא
60000 ש"ח חוק הנגב ל30 שנה ריבית קבועה 4.79% צמוד למדד
67200 ש"ח הלוואת מקום ל24 שנה ריבית קבועה 4.5% צמוד למדד
יתכן ונשתמש במבצע של טפחות למי שפותח אצלם חשבון לשנתיים 20000 ש"ח ללא ריבית וצמדה לשנתיים
את היתרה הציעו לתקופה של 20 שנה פריים 0.8- (אנחנו מתווכחים על 25 שנה)
לאחרונה העלו בפניי את האפשרות של בנק אגוד לריבית קבועה לא צמודה של 7% ל20 שנה
אנחנו כבר משתגעים מה עושים
תודה
