שלום – יש לי משכנתא ע"ס 170000 ש"ח צמודת $ ליבור+2% לעוד 14 שנים. כיום יש אפשרות למחזר בריבית של 4.82 צמוד מדד וע"י כך לקצר את השנים שנשארו ל 12 שנה באותו סכום תשלום חודשי.
במשך ששת השנים האחרונות- תשלומי המשכנתא עדין לא הגיעו לתשלום החודשי שהיה בשנה הראשונה( בגלל ירידת ליבור לאורך השנים הראשונות)
א. האם כדאי למחזר את המשכנתא כך שברבות הימים לא אצטער על שינוי המסלול?
ב. האם אפשר לקבל ריבית טובה יותר (שווי הנכס 300000$)
במשך ששת השנים האחרונות- תשלומי המשכנתא עדין לא הגיעו לתשלום החודשי שהיה בשנה הראשונה( בגלל ירידת ליבור לאורך השנים הראשונות)
א. האם כדאי למחזר את המשכנתא כך שברבות הימים לא אצטער על שינוי המסלול?
ב. האם אפשר לקבל ריבית טובה יותר (שווי הנכס 300000$)
11-07-2006 04:00:00
רמי טוטאי
תשובה
1. היום הריבית נמוכות יותר בקבוע מאשר הדולרית לכן יש
לבחון את המיחזור .
לבחון את המיחזור .
2.ניתן לקבל ריבית טובה יותר ממה שציינת .
בברכה
רמי טוטאי
054/4210455
