רמי שלום!
ברצונני לקחת הלואת גישור ע"ס 135K$ למשך שנה,
עד למכירת נכס אחר שברשותי.
ידוע לי שקיימת אפשרות להלואה שהתשלום החודשי הוא הריבית בלבד,ובסיום מחזירים את הקרן.
האם ידוע לך איך נקראת הלואה מסוג כזה,וכמה כסף צריך להיות ההחזר החודשי.
בתודה מראש דני
ברצונני לקחת הלואת גישור ע"ס 135K$ למשך שנה,
עד למכירת נכס אחר שברשותי.
ידוע לי שקיימת אפשרות להלואה שהתשלום החודשי הוא הריבית בלבד,ובסיום מחזירים את הקרן.
האם ידוע לך איך נקראת הלואה מסוג כזה,וכמה כסף צריך להיות ההחזר החודשי.
בתודה מראש דני
27-06-2006 23:43:00
רמי טוטאי
תשובה
הלוואת בוליט ,תשלום ריבית בלבד .
הריבית שונה בין בנק לבנק ובדרך כלל מדובר בהלוואות פריים ודולריות .
הריבית שונה בין בנק לבנק ובדרך כלל מדובר בהלוואות פריים ודולריות .
