היי רמי,
פניתי לחברת amg שנותנת ייעוץ למשכנתאות ומבטיחה להוזיל את עלות המשכננתא ע"י הפחתת ריביות משום שהם עושים מכרז בין הבנקים. עד כאן טוב ויפה. בתום הפגישה מצאתי את עצמי משלם 250 ש"ח עבור הייעוץ, 1000 ש"ח עבור המכרז וצ´קים דחויים עבור השירות. סה"כ כ-5700 ש"ח כולל מע"מ. קצת יקר לא? האם זה בכלל שווה לגשת לחברה כזו? את הכסף עבור השירות אני לא חייב לשלם אם לא תתבצע העיסקה דרכם.
פניתי לחברת amg שנותנת ייעוץ למשכנתאות ומבטיחה להוזיל את עלות המשכננתא ע"י הפחתת ריביות משום שהם עושים מכרז בין הבנקים. עד כאן טוב ויפה. בתום הפגישה מצאתי את עצמי משלם 250 ש"ח עבור הייעוץ, 1000 ש"ח עבור המכרז וצ´קים דחויים עבור השירות. סה"כ כ-5700 ש"ח כולל מע"מ. קצת יקר לא? האם זה בכלל שווה לגשת לחברה כזו? את הכסף עבור השירות אני לא חייב לשלם אם לא תתבצע העיסקה דרכם.
23-06-2006 00:44:00
רמי טוטאי
שירות יקר מדי
עלות ייקרה מדיי לטעמי .
ישנם עוד חברות בשוק שיכולות לתת לך את השירות בעלות זולה יותר ואולי אפילו מקצועית יותר .
החוכמה היא לקבל ייעוץ אוביקטיבי עם בניית פרופיל פיננסי המותאם לכם אישית ולא שליפה מהמותן .
מה שמתאים לכם אינו בהכרח מתאים לאחר .
אין בדעה זו שום ביקורת אישית כלפי אף חברה למשכנתאות .
ישנם עוד חברות בשוק שיכולות לתת לך את השירות בעלות זולה יותר ואולי אפילו מקצועית יותר .
החוכמה היא לקבל ייעוץ אוביקטיבי עם בניית פרופיל פיננסי המותאם לכם אישית ולא שליפה מהמותן .
מה שמתאים לכם אינו בהכרח מתאים לאחר .
אין בדעה זו שום ביקורת אישית כלפי אף חברה למשכנתאות .
24-06-2006 12:07:00
ליאור ברוך
amg
25-06-2006 11:50:00
רוני ברק
משכנתא באמצעות חברת ייעוץ
