אנו זוג נשוי טרי המעונינים לרכוש דירה,
יש לנו הון של 250000 וזקוקים למשכנתא שלך 550000
האם כדאי לנו לחכות עם הקנייה לצבירת הון נוסף או לקחת משכנתא. כיום אנו שוכרים דירה ומשתכרים כ-14000 בחודש.
תודה
יש לנו הון של 250000 וזקוקים למשכנתא שלך 550000
האם כדאי לנו לחכות עם הקנייה לצבירת הון נוסף או לקחת משכנתא. כיום אנו שוכרים דירה ומשתכרים כ-14000 בחודש.
תודה
29-05-2006 02:13:00
רמי טוטאי
תשובה
עדיף להגיע להון של 50% מערך הדירה ו50% משכנתא
כמובן שאם היחס של המשכנתא יורד וההון גדל העדיפות גדלה בהתאם .
כמובן שאם היחס של המשכנתא יורד וההון גדל העדיפות גדלה בהתאם .
בברכה
רמי טוטאי
054/4210455
