אני קיבלתי הצעה מבנק לאומי על סכום של 720 אלף משכנתא:
420 אלף ריבית משתנה כל 10 שנים עם ריבית אוגן+0 ,שזה יוצא 4.69 נכון לעכשיו.
300 אלף מסלול בולית עם תשלומים של רק ריבית של 1500 ש"ח לחודש בתקופה של 10 שנים, בכוונה אחרי 6 שנים להחזיר משהו כמו 120 אלף ושאר לפרוס במסלול אחר .
המטרה היא לשלם כמה שפחות בשנים הקרובות.
איך נראת ההצעה ?
תודה רבה מראש!
19-04-2006 01:10:00
רמי טוטאי
זהירות
יש לבחון את צעדך היטב .
בעוד מס ´ שנים תחזיר 120,000 ש"ח ומה עם היתרה בבולט
הרי ישארו לך 300,000 ש"ח ,מהיכן יהיה לך את הכסף לסילוק ?
תוספת של עוד מסלול ?
יש לבחון את העניין בצורה מקצועית .
בעוד מס ´ שנים תחזיר 120,000 ש"ח ומה עם היתרה בבולט
הרי ישארו לך 300,000 ש"ח ,מהיכן יהיה לך את הכסף לסילוק ?
תוספת של עוד מסלול ?
יש לבחון את העניין בצורה מקצועית .
בברכה
רמי טוטאי
