בבנק טפחות הציעו לי משכנתא עם רבית משתנה כל 7 שנים. כאשר נוסחא לחישוב ריבית הינה "עלות גיוס ממוצעת המפורסמת על ידי ישראל לבנקים למשכנתאות"+0.6 .האם ידוע איך התנהג הפרמטר הזה בתקופה אחרונה? האם זה מומלץ?
תודה רבה
תודה רבה
05-04-2006 16:51:00
רמי טוטאי
תגובה
הלוואה מצויינת למי שבטוח יסלק את המשכנתא תוך 7 שנים או ימחזרה בתנאים טובים יותר בתקופה זו .
התנהגות עלות הגיוס הראתה עלייה ב2004 ,2005 ירידה ,2006 מראה עלייה בריבית .
התנהגות עלות הגיוס הראתה עלייה ב2004 ,2005 ירידה ,2006 מראה עלייה בריבית .
06-04-2006 20:13:00
יוליה ק
פירוט
תודה על תשובה!
יש לי כמה שאלות נוספות:
האם ניתן לקבל פירוט מלא של שינוי הערך (עלות גיוס) במשך התקופה באיזשהו מקום או זה נתון פנימי של הבנקים? . מה האחוז עלות הגיוס נכון לעכשיו ?
שאלה נוספת: אם אני יודעת בוודעות שלא אוכל לסלק את הסכום בתום התקופה .האם זה עדיין כדאי?
יש לי כמה שאלות נוספות:
האם ניתן לקבל פירוט מלא של שינוי הערך (עלות גיוס) במשך התקופה באיזשהו מקום או זה נתון פנימי של הבנקים? . מה האחוז עלות הגיוס נכון לעכשיו ?
שאלה נוספת: אם אני יודעת בוודעות שלא אוכל לסלק את הסכום בתום התקופה .האם זה עדיין כדאי?
תודה רבה מראש !
06-04-2006 22:41:00
רמי טוטאי
תגובה
את הפירוט ניתן לקבל בבנק טפחות .
לשאלתך לעניין הסילוק בתוך 7 שנים ,המלצתי קחי אם כך הלוואה בריבית משתנה כל 10 שנים ,לדעתי עדיפה יותר משינוי כל 7 שנים .
לשאלתך לעניין הסילוק בתוך 7 שנים ,המלצתי קחי אם כך הלוואה בריבית משתנה כל 10 שנים ,לדעתי עדיפה יותר משינוי כל 7 שנים .
בברכה
