ברצוני לקחת משכנתא בסביבות 200000 .השאלה שלי היא בגדול אם אני לוקח סכום זה בריבית של 4.5% לדוגמא.
ואחרי שנתיים אני רוצה להחזיר את ה 200000.
כמה עליי להחזיר מעבר ל 200000 (פחות או יותר)
השאלה השנייה האם היית מציעה לחכות שנתיים עד שיהיה לי את כל הכסף ובנתיים להשכיר דירה.
ואחרי שנתיים אני רוצה להחזיר את ה 200000.
כמה עליי להחזיר מעבר ל 200000 (פחות או יותר)
השאלה השנייה האם היית מציעה לחכות שנתיים עד שיהיה לי את כל הכסף ובנתיים להשכיר דירה.
תודה,
אלון
05-03-2006 23:09:00
רמי טוטאי
אין לי תשובה
1. אין אפשרות לענות על השאלה .
מי יודע מה יהיה המדד .
2.בעניין השכירות ,אם תוכל לגייס 50% מהבנק ו50%
משלך ,ממליץ לך לרכוש דירה כעת ,אם לא חכה קצת .
מי יודע מה יהיה המדד .
2.בעניין השכירות ,אם תוכל לגייס 50% מהבנק ו50%
משלך ,ממליץ לך לרכוש דירה כעת ,אם לא חכה קצת .
בהצלחה.
