לקחנו הלוואה לרכישת דירה בשנת 1990 ל15 שנה בריבית 5.75 ולמעשה היינו אמורים לסיים את התשלום ב1/1/2006.
בשנת 1991 במלחמת המפרץ הוצע להקפיא את ההחזרים לשלושה חודשים ע"פ הצורך ולדחות את סיום למועד נוסף.
כתוצאה מכך אנחנו אמורים לסיים את התשלום ב1/4/2006.
אנחנו לקחנו 100000 ש"ח ובמהלך שנים שילמנו בין 1200 עד 2070 עד לפני חודש.
היום גיליתי שהתשלום החדש מחודש ינואר כ4700 למשך שלושה חודשים אחרונים של ההחזר( כ8000 ש"ח נוספים).
האם ידוע איפה ניתן לקבל מידע מהם התקנות על אותה תקופה של חישוב ריבית על דחייה בזמן המלחמה והאם הבנק נהג בהגינות בחישובי ריבית.
בתודה,
רוזמרין
03-01-2006 02:51:00
רמי טוטאי
תגובה
מציע שתפני לבנק לקבל את כל המידע ,אין שום סיבה שלא תקבלי מידע זה .
בכל אופן ,המלצתי האישית פני לסניף הראשי בתל אביב לשם קבלת מידע מלא .
בהצלחה.
בכל אופן ,המלצתי האישית פני לסניף הראשי בתל אביב לשם קבלת מידע מלא .
בהצלחה.
