רמי שלום,
ככל הנראה מחר אני ובת זוגתי ניגש לבנק על מנת לחתום על המשכנתא. אני מבין שמספר הטפסים שעליהם אני צריך לחתום הנו רב ביותר. כיצד "אדם סביר" שלא מסוגל לקרוא את כל המילים הקטנות נמנע מלפול לבורות שהבנקים טומנים להם? על מה כדאי לשים לב? האם אני יכול לבוא לבנק (לאומי), לחתום על כל הטפסים ואח"כ גם לישון בשקט בלילה?
ככל הנראה מחר אני ובת זוגתי ניגש לבנק על מנת לחתום על המשכנתא. אני מבין שמספר הטפסים שעליהם אני צריך לחתום הנו רב ביותר. כיצד "אדם סביר" שלא מסוגל לקרוא את כל המילים הקטנות נמנע מלפול לבורות שהבנקים טומנים להם? על מה כדאי לשים לב? האם אני יכול לבוא לבנק (לאומי), לחתום על כל הטפסים ואח"כ גם לישון בשקט בלילה?
אם מישהו אחר נתקל בניסיונות (או הצלחות) של רמאויות (או חוסר תום לב) מצד הבנקים אשמח לשמוע וללמוד.
23-11-2005 21:42:00
רמי טוטאי
לכן אתה צריך יועץ צמוד שילווה אותך
שיהיה בלתי תלוי בגורם בנקאי כל שהוא .
