בבדיקת נסח של דירה שאני מעוניינת לקנות, מצאתי הערת אזהרה שנרשמה בעקבות הסכם גירושין. בעלת הדירה רכשה אותה מבעלה לשעבר,נותרה חייבת לו סכום כסף והסכימה לרישום הערת האזהרה.
במהלך השנים החזירה לו את החוב (ברשותה קבלה ואשור חתומים על ידו),אולם הוא עדיין לא ביטל את הערת האזהרה, "סתם לא יצא לי", כך אמר לי.
אני מבקשת לדעת מהי הפרוצידורה שעליו לנקוט בה כדי לבטל את האזהרה. האם היא מסובכת?
האם די בכך שיגש ללשכת רישום המקרקעין (הדירה רשומה בטאבו) ,ישלם אגרה ויצהיר שברצונו למחוק את הערת האזהרה? האם זהו תהליך ארוך?
אגב, בהערת האזהרה כתוב שהיא נרשמה לפי צו בית משפט בעקבות הסכם גירושין,סעיף מסויים.
מאד מודה על תשובתך.
במהלך השנים החזירה לו את החוב (ברשותה קבלה ואשור חתומים על ידו),אולם הוא עדיין לא ביטל את הערת האזהרה, "סתם לא יצא לי", כך אמר לי.
אני מבקשת לדעת מהי הפרוצידורה שעליו לנקוט בה כדי לבטל את האזהרה. האם היא מסובכת?
האם די בכך שיגש ללשכת רישום המקרקעין (הדירה רשומה בטאבו) ,ישלם אגרה ויצהיר שברצונו למחוק את הערת האזהרה? האם זהו תהליך ארוך?
אגב, בהערת האזהרה כתוב שהיא נרשמה לפי צו בית משפט בעקבות הסכם גירושין,סעיף מסויים.
מאד מודה על תשובתך.
16-11-2005 02:30:00
רמי טוטאי
תגובה
יש לקבל אישור מבית המשפט למיחקת ההערת האזהרה .
בהצלחה.
בהצלחה.
