שבוע טוב רמי,
אני מהנדס במקצועי בן 27 בעל הכנסה חודשית של 6500 ש"ח, אשתי כרגע סיימה חופשת לידה בת 25, סטודנטית למינהל עסקים וכלכלה, והיא כרגע מעריכה את החופשה שלה בזה שהיא התפטרה מהעבודה, ובעוד כ-3 חודשים אני מעריך שהיא תחזור לעבוד כעובדת בנק ולא דרך חברת כ"א, בה היא עבדה כ-4 שנים.
אנו מעונניים לקחת משכנתא 70% מערך הדירה כל השאר מהון עצמי. סה"כ אנו רוצים לקחת כ-343000 ש"ח,
באיזה מסלול היית ממליץ לנו ללכת, ואיזה בנק?
אני מהנדס במקצועי בן 27 בעל הכנסה חודשית של 6500 ש"ח, אשתי כרגע סיימה חופשת לידה בת 25, סטודנטית למינהל עסקים וכלכלה, והיא כרגע מעריכה את החופשה שלה בזה שהיא התפטרה מהעבודה, ובעוד כ-3 חודשים אני מעריך שהיא תחזור לעבוד כעובדת בנק ולא דרך חברת כ"א, בה היא עבדה כ-4 שנים.
אנו מעונניים לקחת משכנתא 70% מערך הדירה כל השאר מהון עצמי. סה"כ אנו רוצים לקחת כ-343000 ש"ח,
באיזה מסלול היית ממליץ לנו ללכת, ואיזה בנק?
13-11-2005 15:33:00
רמי טוטאי
תגובה
אם אין לכם הכנסות דולריות או /ו סכומי כסף לפדיון המשכנתא בשנים הקרובות ,המלצתי קבועה צמודת מדד .
לגבי הבנק ? מומלץ לעשות סקר שוק בין 5 בנקים לפחות וחברת ביטוח אחת לפחות .
בהצלחה.
לגבי הבנק ? מומלץ לעשות סקר שוק בין 5 בנקים לפחות וחברת ביטוח אחת לפחות .
בהצלחה.
13-11-2005 15:34:00
רמי טוטאי
תגובה
אם אין לכם הכנסות דולריות או /ו סכומי כסף לפדיון המשכנתא בשנים הקרובות ,המלצתי קבועה צמודת מדד .
לגבי הבנק ? מומלץ לעשות סקר שוק בין 5 בנקים לפחות וחברת ביטוח אחת לפחות .
בהצלחה.
לגבי הבנק ? מומלץ לעשות סקר שוק בין 5 בנקים לפחות וחברת ביטוח אחת לפחות .
בהצלחה.
