מישהו יכול להסביר לי איך מחושב השינוי בהחזר החודשי במסלול צמוד פריים?
נניח שלקחתי הלוואה של 235000 ש"ח ל-4 שנים בהחזר חודשי של 5000 ש"ח בחודש, אני מניח שכל עוד אין שינוי בריבית הפריים, ההחזר נשאר אותו דבר. נניח שלאחר 10 חודשים הריבית עולה באחוז אחד בבת אחת, איך זה ישפיע על ההחזר החודשי שלי?
נניח שלקחתי הלוואה של 235000 ש"ח ל-4 שנים בהחזר חודשי של 5000 ש"ח בחודש, אני מניח שכל עוד אין שינוי בריבית הפריים, ההחזר נשאר אותו דבר. נניח שלאחר 10 חודשים הריבית עולה באחוז אחד בבת אחת, איך זה ישפיע על ההחזר החודשי שלי?
בנוסף, קיבלתי מספר הצעות להלוואה ל-4 שנים:
1. צמוד מדד בריבית של 3.05 אחוז
2. שליש צמוד מדד ב-2.83 אחוז ושני שליש בפריים מינוס 0.75
3. הכל בפריים מינוס 0.9
איזה מהשלוש הכי טובה? האם כדאי בכלל לקחת פריים אם אין לי כוונה לבצע פרעון מוקדם?
13-11-2005 15:46:00
רמי טוטאי
עניתי
