הציעו לנו, במקום לקחת את כל הסכום ל-20 שנה בריבית קבועה, לחלק.
חלק כךל-10 שנים וחלק כהלוואת גישור מהבנק "פריים פחות חצי %" גם ל-10 שנים.
כאשר האופציה של החזרות סכומים לא קיימת כי אין להם תאריכי יציאות ובאפשרות השני אפשר להחזיר מתי וכמה שרוצים.
האם מוכר/מומלץ???
חלק כךל-10 שנים וחלק כהלוואת גישור מהבנק "פריים פחות חצי %" גם ל-10 שנים.
כאשר האופציה של החזרות סכומים לא קיימת כי אין להם תאריכי יציאות ובאפשרות השני אפשר להחזיר מתי וכמה שרוצים.
האם מוכר/מומלץ???
28-10-2005 10:50:00
רמי טוטאי
תגובה
האפשרות השניה טובה במידה ויש כוונה מבחינתכם להחזיר חלק נכבד מההלוואה בחלק הראשון של המסלול ,אם לא קבועה עדיפה .
בהצלחה.
בהצלחה.
28-10-2005 11:59:00
e.t yo
חלק נכבד לא יהיה אבל
אם בעוד שנה יהיה לנו סכום, נאמר 50,000 ש"ח מתוך 200,000 האם זה לא כדאי ?
ושאלה נוספת: לפי מה שאמרו לנו שבמסלול הזה, יש אפשרות לסיים את ההלואה בפחות מ-20 שנה:
אם לקחנו 200,000 ל-10 שנים בריבית קבועה ועוד,
200,000 כהלוואת גישור-פה אנו מסיימים את הריבית ב-אותן 10 שנים ויש לנו את האופציה לקצר את הזמן הנותר ליתר הסכום שהוא הקרן.
נשמע טוב/הגיוני?
ושאלה נוספת: לפי מה שאמרו לנו שבמסלול הזה, יש אפשרות לסיים את ההלואה בפחות מ-20 שנה:
אם לקחנו 200,000 ל-10 שנים בריבית קבועה ועוד,
200,000 כהלוואת גישור-פה אנו מסיימים את הריבית ב-אותן 10 שנים ויש לנו את האופציה לקצר את הזמן הנותר ליתר הסכום שהוא הקרן.
נשמע טוב/הגיוני?
28-10-2005 14:51:00
רמי טוטאי
תגובה
אם בעוד שנה יהיה את הכסף ,אז קח במסלול משתנה כל שנה (סכום של 50,000 ש"ח בלבד ) .
לגבי הלוואת גישור ,הרי אתם משלמים את הריבית בלבד ואני מדגיש ריבית בלבד את הקרן וההצמדה בסוף תקופת השינוי בריבית .
בפריים הסיכון הוא שהריבית תעלה ואז יתרת הסילוק הולכת וגדלה ולא קטנה כמו שחשבת .
לגבי הלוואת גישור ,הרי אתם משלמים את הריבית בלבד ואני מדגיש ריבית בלבד את הקרן וההצמדה בסוף תקופת השינוי בריבית .
בפריים הסיכון הוא שהריבית תעלה ואז יתרת הסילוק הולכת וגדלה ולא קטנה כמו שחשבת .
