אצלנו בבנין ישנה מערכת חימום מים מרכזית עם שעון משותף לבנין, וכן שעון נוסף לכל בית -למים הקרים.
חלק מהדירות בעלות 5 נפשות וחלק עם אדם אחד .
התשלום החודשי לצריכת המים החמים מחולק באופן שווה ולא יחסי למספר הנפשות, האם ישנה דרך לשנות את אופן התשלום?
כרגע אנו משלמים לשתי נפשות אותו סכום כמו למשפחה בעלת 6 מקומה מעל,בנוסף לזה שצריכת המים עוברת את הצריכה מותרת לאדם ותשלום לקוב עולה פי 3..
חלק מהדירות בעלות 5 נפשות וחלק עם אדם אחד .
התשלום החודשי לצריכת המים החמים מחולק באופן שווה ולא יחסי למספר הנפשות, האם ישנה דרך לשנות את אופן התשלום?
כרגע אנו משלמים לשתי נפשות אותו סכום כמו למשפחה בעלת 6 מקומה מעל,בנוסף לזה שצריכת המים עוברת את הצריכה מותרת לאדם ותשלום לקוב עולה פי 3..
07-01-2012 17:47:00
דורון טרייביש
תשלום בגין חימום מים מרכזי
ישמרכזיים מספר דרכים לפתור את הנושא האחת התקנת מונה מים חמים לכל דייר ואז כל דייר ישלם לפי הצריכה שלו נטו דרך נוספת היא לחשב את מספר הנפשות הקבועים בבניין לחלק את הצריכה הכוללת לאותו מספר ואז את הסכום שניתקל להכפיל לפי מספר הנפשות בכל דירה הדרך השלישית היא להתנתק מהמערכת
03-02-2012 03:02:00
דגן שלום
זה ממש לא הוגן
זה צריך להיות מחולק לפי מספר נפשות וצריכה בפועל
