שלום,
בשבוע שעבר הותקן לי דוד חשמל חדש (120 ל של נימרוד).
הדוד הותקן בשכיבה, למרות שיש לו אופציה גם לעמידה.
בשבוע שעבר הותקן לי דוד חשמל חדש (120 ל של נימרוד).
הדוד הותקן בשכיבה, למרות שיש לו אופציה גם לעמידה.
מרגע שהותקן, בכל פעם שהדוד עובד, הוא מטפטף מים דרך שסתום הביטחון.
החלפתי את השסתום, אך הבעייה חזרה על עצמה.
האם מישהו יודע מה הסיבה לזה?
אודה מאוד על תשובה.
08-04-2010 23:31:00
דורון טרייביש
הנזילה היא מהשסתום פורק לחץ ולזה הוא מיועד
צריך לחבר לו צינורית ניקוז החוצה
11-04-2010 12:15:00
איתן נדיר
לא ניראה לי הגיוני שהדוד יבזבז כלכך הרבה מים
הנזילה היא מסדר גודל של 2 ליטר מים על כל שעה שהדוד פועל. בדוד הקודם שלי לא הייתה שום בעייה כזו בכלל.
כמויות מים כאלה נשמעות הגיוניות? זה עומד בתקן של מכון התקנים?
כמויות מים כאלה נשמעות הגיוניות? זה עומד בתקן של מכון התקנים?
11-04-2010 12:27:00
דורון טרייביש
צריך לבדוק את הלחץ בדוד
השסתום הזה הוא שסתום פורק לחץ ותפקידו לפרוק את הלץ בדוד עדיף להזמין את מי שהתקין את הדוד שיבדוק את הלחץ ויכוון את השסתום
26-05-2010 03:14:00
שי שלום
תיקון נזילה משסתום ביטחון |I@|
שסתום הביטחון אמור לפרוק את המים בשעת לחץ כדי לא לפוצץ את הדוד !!!! אתה צריך לווסת את תמפרטורת המים ל65 מעלות , וכדאי באותה ההזדמנות לבדוק את התרמוסתת יכול להיות שהוא לא מפסיק את חימום המים גם כשהם הגיעו לטמפרטורה שנקבעה והוא ממשיך לחמם דבר שיוצר לחץ גבוה ומפעיל את שסתום הבטחון להצעת מחיר שי 0528600483 |I@|
15-07-2010 00:18:00
סוניה סולימני
דליפת מים מהשסתום תזמין את המתקין כל עוד יש אחריות
אם יש נזילה רצינית אם זה טיפטוף אז זה פריקת לחץ לחה
ולכן הטיפות. וככה זה.
ולכן הטיפות. וככה זה.
