יש לי בעיה , בתחתית של האסלה, החומר שאוטם את האסלה יחד עם רצפה מתפורר וכעת נוזלים לי מים מהאיזור הזה. אני צריך חומר איטום טוב שלא יתפורר או שלפחות יחזיק מעמד זמן ממושך. כמוכן אני רוצה לאטום גם את המקלחון שלי בחומר טוב יותר מהסיליקון השקוף ששמו לי כי גם משם מתחיל ליזול לי מים.
תודה לעונה/ים
תודה לעונה/ים
24-09-2009 14:02:00
דורון טרייביש
איטום אסלה
לצערי הרב ניראה לי שיש לך שתי בעיות שלא בטוח שתוכלי להגבר עליהן לבד אם האסלה נפרדה מהריצפה אין זה אומר שהנזילה היא משם יכול להיות שהנזילה היא מהקולטן ואת רוראה אותה ליד האסלה במקום שהיא נפרדה מה ריצפה.
אם אין לך נזילה מהקולטן הרי שהמצב יכול להיות גרוע מזה יכולה להיות נזיה עקב סדק באסלה או ממערכת כניסת המים מהניאגרה לכן הצעתי היע להזמין אינסטלטור מאחר וניסיון לחסוך את בואו עשוי לגרום להוצאות הרבה יותר גדולות.
אם אין לך נזילה מהקולטן הרי שהמצב יכול להיות גרוע מזה יכולה להיות נזיה עקב סדק באסלה או ממערכת כניסת המים מהניאגרה לכן הצעתי היע להזמין אינסטלטור מאחר וניסיון לחסוך את בואו עשוי לגרום להוצאות הרבה יותר גדולות.
24-09-2009 16:52:00
עזרא בן עזרא
תשובה
ע"פ תקן 1205.3 למתקני תברואה נדרש לקבע אסלת
ישיבה באמצעות ברגים מפלדה לא מחלידה מקובעים לבטון, או- על בסיס מילוי בטון יצוק, וניתן לשלב אתשתי השיטות האלה.
ישיבה באמצעות ברגים מפלדה לא מחלידה מקובעים לבטון, או- על בסיס מילוי בטון יצוק, וניתן לשלב אתשתי השיטות האלה.
24-09-2009 21:02:00
עידן זק
קיבוע אסלה
התקנה המחייבת קיבוע אסלה עם ברגים בוטלה לפני מס´ שנים.
