אילו צמחים/פרחים מתאימים לעציצים בחניון חצי פתוח. העציצים אינם מקבלים שמש, האור עליהם מועט והם חשופים לחום וקור (בהתאם לעונה).
לעניני היסמינים, יש לי שלושה זנים (אזורי, סמבק ועד אחד ששמו לא זכור לי) לכולם בעיות מזיקים (עלים אכולים) וכמעט ואינני רואה התקדמות בצמיחתם. רצוי לציין שבמרפסת ישנם עוד מטפסים שמצבם נפלא. אודה לתשובה.
לעניני היסמינים, יש לי שלושה זנים (אזורי, סמבק ועד אחד ששמו לא זכור לי) לכולם בעיות מזיקים (עלים אכולים) וכמעט ואינני רואה התקדמות בצמיחתם. רצוי לציין שבמרפסת ישנם עוד מטפסים שמצבם נפלא. אודה לתשובה.
29-10-2007 20:46:00
אהוד מיכליס
חניון-יסמין
טפול ביסמין-סימשופר ברסוס.
צמחים:בגוניה-בשמת-סטפנוטיס-מטפס מוצלח-ופורח.
כסיה-פורח צהוב,גדול ויפה.
אבוטילון-פורח בצהוב-כתום-למיכלים.
שפלרה
פלדנדרון
טברנה
קמליה
זמיה-קולטס
צמחים:בגוניה-בשמת-סטפנוטיס-מטפס מוצלח-ופורח.
כסיה-פורח צהוב,גדול ויפה.
אבוטילון-פורח בצהוב-כתום-למיכלים.
שפלרה
פלדנדרון
טברנה
קמליה
זמיה-קולטס
כולם צמחים לתנאי צל חלקי.
