שלום רב!
אני מעוניין לקנות דירה ראיתי את הדירה דרך מתווך דירות אני מכיר את האזור טוב מאד ליד ביתי
מבירורים שערכתי לא ע"י המתווך וידיעה אישית שלי הבניין נבנה לפני 60 עד 70 שנה ונראה במצב לא מזהיר . מצב הדירה אותה אני רוצה לרכוש הוא עתיק ממש כמו שחיו לפני 60 שנה לא פחות הקירות מעט סדוקים המרצפות הישנות ישנות שלפעם ובמצב זוועתי ויש לעשות ולמעשה חובה שיפוץ רציני ביותר. מהו ההבדל בין בניין
שנבנה לפני 30 שנה לבין בניין שנבנה לפני 70 שנה
אם שניהם נראים באותו מצב חיצונית ופנימית, בכסף.
כמה אחוזים יש להוריד. יש לי הוצאה של 45,000 שקל על מנת להביא את הדירה למצב סביר פחות או יותר וגם זה רק מינימום הכרחי, ובלי החלפת ריצוף. מה שמאד חשוב לי שוב הוא ההבדל מבחינת
שנת בניית הבניין כמה אחוזים יורדים בחישוב. תודה רבה.
אני מעוניין לקנות דירה ראיתי את הדירה דרך מתווך דירות אני מכיר את האזור טוב מאד ליד ביתי
מבירורים שערכתי לא ע"י המתווך וידיעה אישית שלי הבניין נבנה לפני 60 עד 70 שנה ונראה במצב לא מזהיר . מצב הדירה אותה אני רוצה לרכוש הוא עתיק ממש כמו שחיו לפני 60 שנה לא פחות הקירות מעט סדוקים המרצפות הישנות ישנות שלפעם ובמצב זוועתי ויש לעשות ולמעשה חובה שיפוץ רציני ביותר. מהו ההבדל בין בניין
שנבנה לפני 30 שנה לבין בניין שנבנה לפני 70 שנה
אם שניהם נראים באותו מצב חיצונית ופנימית, בכסף.
כמה אחוזים יש להוריד. יש לי הוצאה של 45,000 שקל על מנת להביא את הדירה למצב סביר פחות או יותר וגם זה רק מינימום הכרחי, ובלי החלפת ריצוף. מה שמאד חשוב לי שוב הוא ההבדל מבחינת
שנת בניית הבניין כמה אחוזים יורדים בחישוב. תודה רבה.
