הבניין שאני גרה הוא מדורג בעל 3 כניסות ושתי קומות עם גג רעפים עם השנים כל דייר טיפח את הגינה המשותפת שקרובו לדירתו וסגר אותה בגדר חיה ו\או גדר דקורטיבית בהסכמת כל הדיירים כמו-כן אין אחדות בין הגינות אבל הכל נעשה יפה ובטיחותי, גם אני גידרתי את הגינה הקרובה אלי והשקעתי בצמחייה ודשא ואפילו כל הדייירם חתמו לא על הסכמתם ובאים מידי פעם להתארח בגינתי וגם אני בגינתם ויש לציין שיחסי השכנות נפלאים לפני כשש שנים בניתי מחסן מפח על מנת לשים את כל ציוד הגינה אופני הילדים בגינה שסגרתי ולא היתה בעיה הבעיה התעוררה שקיבלתי לפני שבוע מכתב ממח´ תכנון ונוף ממח´ הנדסה מהפקח שציין שאני בניתי בחצר הבית המשותף מחסן ואלי להוציא היתר תוך 21 יום ו/או לפרקו, מה אלי לעשות?
16-05-2006 00:45:00
ישראל שטיין
בניית מחסן ללא היתר
שלום רב לך,
קבלת דרישה להריסת מחסן לאחר 6 שנים נראית לי תמוהה, הגם שטרם חלה התיישנות פלילית על הבנייה (7 שנים).
מציע שתתייעצי עם עו"ד המצוי בתחום הפלילי בחוק התכנון והבניה.
בברכה
ישראל שטיין
קבלת דרישה להריסת מחסן לאחר 6 שנים נראית לי תמוהה, הגם שטרם חלה התיישנות פלילית על הבנייה (7 שנים).
מציע שתתייעצי עם עו"ד המצוי בתחום הפלילי בחוק התכנון והבניה.
בברכה
ישראל שטיין
