רכשתי דירה בדצמבר 2000, בזמן רכישת הדירה לא היה עדיין היתר בניה אך היתה תקנה של התקנת סורגים בקומה ראשונה. בינואר 2001 השתנה התקן, והיתר הבניה התקבל אחרי כן, במפרט של הדירה לא צויינו הסורגים.
האם מה שמחייב את הקבלן הם התקנים בעת רכישת הדירה או בעת קבלת היתר הבניה?
האם מה שמחייב את הקבלן הם התקנים בעת רכישת הדירה או בעת קבלת היתר הבניה?
13-07-2006 02:03:00
אבי מ
זמן
מה שקובע הוא תאריך קבלת היתר הבניה.כי אז חובה על הבונה לעמוד בדרישות התקן
23-08-2006 00:04:00
שי האוזמן
זמן
בניגוד לעמדה אשר הוצגה לפני, הריני להבהיר עמדתי החד משמעית (אשר מטבע הדברים זוכה לביקורת רבה על ידי קבלנים שונים), לפיה המועד היחידי הרלוונטי הנו מועד החתימה על הסכם המכר.
