אני לוקח 460 אלף שקל משכנתא בריבית קבועה ל17 שנה
ההצעה מבנק בינלאומי : ריבית 4.55 ל17 שנה ( קבועה )
ההצעה מפועלים : 392,000 ריבית 4.67 ל17 שנה (קבועה)
68,000 ריבית 4.02 ל17 שנה
למעשה פועלים מחלקים את הסכום כאשר כ15% מהסכום זה הטבה בריבית נמוכה ( 4.02)
כיוון שממוצע הריביות בין 2 הבנקים פחות או יותר זהה (4.55)
מה כדאי לי ל´קחת ?
מצד אחד פועלים אטרקטיבי כי 68 אלף זה ריבית נמוכה שאם יהיה לי כסף בעתיד אוכל להחזיר ללא קנס ( מניח כי הריבית במשק תהיה גבוה מכך …)
מצד שני 4.55 מהבינלאומי על כל הסכום נמוך מ4.67 ואולי כדאי ללכת על האפיק הזה
עצתך תהיה לי לעזר רב ….
תודה
המתלבט
16-05-2006 14:07:00
רמי טוטאי
תשובה
עדיפות לבנק הפועלים .
בברכה
רמי טוטאי
16-05-2006 14:28:00
גיא הולנדר
מתלבט שוב ….
אם הממוצע בין הריביות יוצא זהה …
למה פועלים עדיף ?
הרציונאל יעזור לי כאן מאוד …
באמת תודה ….
למה פועלים עדיף ?
הרציונאל יעזור לי כאן מאוד …
באמת תודה ….
16-05-2006 15:37:00
רמי טוטאי
תשובה
עניתי לך בתיבה האישית .
