בבניין בו אני מתגוררת חלוקת מסי ועד הבית היא על פי שטח הדירות. בישיבת וועד אחרונה התברר שדיירת אחת משלמת מסי ועד בסכום מסוים בעוד שלפני שנה עלה הסכום. הטעות היא של וועד הבית שלא יידע אותה על העליה בתשלום. האם אפשר לדרוש מאותה דיירת לשלם רטרואקטיבית עבור אותם חודשים (כמעט שנה) אודה על תשובה מהיאה
13-06-2005 17:50:00
סרק סרק
תשלום רטרואקטיבית
לדרוש תמיד אפשר וגם לחלק את ההפרש לתשלומים. זה בכל מקרה כנראה לא יצא הרבה. אם הדיירת גם לא בעייתית אפשר להסביר לה את זה מאחר ותשלום וועד הוא חוק. גם אם בעיריה היו טועים היו דורשים את זה ממנה.
לגבי החוק? כנראה שרק עו"ד שמתמצא בנושא ידע לתת תשובה יותר טובה. נסי בפורום ייעוץ משפטי – וועד בית.
לגבי החוק? כנראה שרק עו"ד שמתמצא בנושא ידע לתת תשובה יותר טובה. נסי בפורום ייעוץ משפטי – וועד בית.
