אם בתקנון הבית המשותף לא כתוב לפי איזה קריטוריון משלמים את מיסי וועד הבית ,האם יש לשלם לפי שטח הדירה או לפי מספר החלקים ברכוש המשותף,כאשר בתקנון המוסכם של הבית מצוין רק מספר החלקים +הצמדות אותיות וצבעים.התקנון שיש בידינו הינו תקנון מוסכם ובמקרה של סתירה בין תקנון זה לבין התקנון המצוי הוראות תקנון זה תקבענה .אז לפי מה לשלם לפי שטח הדירות או לפי החלקים ברכוש המשותף מה אומר החוק.תודה.
25-02-2012 11:45:00
עפר שחל
ת
התקנון המוסכם גובר כל עוד הוא קובע לענין מסויים, כאן נראה לי שהוא קובע לענין השטחים.
