לעו"ד שחל שלום
אנו גרים בבניין בן 22 דירות, מתוכן 2 דירות גג + 8 חנויות.
מאז ומתמיד – התשלום החודשי לועד הבית שווה לכל הדירות ללא קשר לגודל הדירה, כיום התשלום החודשי עומד על כ 150 ש"ח. 8 החנויות משלמות כל אחת סך של 50 ש"ח בלבד לחודש . אחד מבעלי החנויות, שרכש במשך השנים 4 חנויות צמודות וחיבר אותן לחנות אחת גדולה, מתעקש שעליו לשלם עבור חנות אחת בלבד ולא לפי 4 חנויות כפי שהיו במקור.
אודה לתשובתך לגבי גובה התשלום שעליו לשלם (האם לפי מס´ החנויות במקור?) ובמידה שאכן כך – האם יש בכתובים ו/ או גורם מוסמך שניתן לפנות אליו כדי לקבל את המידע כפי שהחוק קובע לגבי מקרה כזה.
תודה על כל הסיוע
