יש בבניינו תיקון מעלית גדול, ולא ברור אם כסף הועד יספיק. האם איסוף כסף יהיה גם בהתאם לשטח הדירה (כמו דמי התשלום לוועד הבית)או סכום שווה לכל הדיירים?
בעניין איטום חוץ של בניין, התשלום הינו לפי שטח דירה. אכן??
29-09-2010 21:39:00
צוות הפורום
לפי מה משלמים ?
אם נקבע בתקנון הבית המשותף שנטל התשלום יחולק לפי שטח הדירה, אז כל ההוצאות יחושבו בצורה זו, גם מיסי ועד הבית וגם עבודות שונות שיהיו.
זה לא משנה באיזה קומה אתה גר, ומי משתמש במעלית יותר ומי בכלל לא, מי זוג קשישים ומי משפחה מרובת ילדים. כולם שווים וישלמו לפי גודל הנכס.
