ברצוני לברר הםא ישנו תיקון לחוק התנתקות מההסקה המרכזית בבניין משותף,
הבעיה היא שאפילו לפי החוק היבש ברגע שאחד רוצה הסקה חובה להפעילה או באים נקבע אחרת לפי אסיפת דיירים,
ובכן המצב הוא כזה שבבניין משותף ישנם צעירים אשר לא יכולים לסגור את החודש וכל שקל חשוב ויש את מהבוגרים שגרים לבד על קיצבת ביטוח לאומי וגם שם כל שקל חשוב , ומצד שני יש את השכבה שיושבת לה טוב ולא מעניין אותה כלוםוהיא רוצה הסקה כמה שיותר , מבלי להתחשב בכלום , הצלחנו להוריד את הפעלתה מ5 שעות ל4שעות אבל סכום הסולר בימינו פשוט מטורף וגם בהתנתקות הסכום שצריך לשלם הוא עדיין יקר מאוד , מה ניתן לעשות בנידון??? מדוע חובה על מנותקים לשלם על הסקה שבמילא לא מחבבת את בתיהם ולא את המים ??? רק כדי לספק את גחמותיהם של הדיירים שפיתחו חזירות בבניין , מה גם שחלק מהוועד רוצה הסקה כאילו אין מחר והחצי השני של הוועד בכלל מנותק , וזה שרוצה הסקה לא מוכן לבוא לקראת אף אחד , האם יש תיקון לחוק ההתנתקות?או האם יש פיטרון לבעיה ??הסקה מרכזית היא מערכת ישנה אנו חיים במצב מודרני
הבעיה היא שאפילו לפי החוק היבש ברגע שאחד רוצה הסקה חובה להפעילה או באים נקבע אחרת לפי אסיפת דיירים,
ובכן המצב הוא כזה שבבניין משותף ישנם צעירים אשר לא יכולים לסגור את החודש וכל שקל חשוב ויש את מהבוגרים שגרים לבד על קיצבת ביטוח לאומי וגם שם כל שקל חשוב , ומצד שני יש את השכבה שיושבת לה טוב ולא מעניין אותה כלוםוהיא רוצה הסקה כמה שיותר , מבלי להתחשב בכלום , הצלחנו להוריד את הפעלתה מ5 שעות ל4שעות אבל סכום הסולר בימינו פשוט מטורף וגם בהתנתקות הסכום שצריך לשלם הוא עדיין יקר מאוד , מה ניתן לעשות בנידון??? מדוע חובה על מנותקים לשלם על הסקה שבמילא לא מחבבת את בתיהם ולא את המים ??? רק כדי לספק את גחמותיהם של הדיירים שפיתחו חזירות בבניין , מה גם שחלק מהוועד רוצה הסקה כאילו אין מחר והחצי השני של הוועד בכלל מנותק , וזה שרוצה הסקה לא מוכן לבוא לקראת אף אחד , האם יש תיקון לחוק ההתנתקות?או האם יש פיטרון לבעיה ??הסקה מרכזית היא מערכת ישנה אנו חיים במצב מודרני
