לקחתי משכנתה לבנית בית פרטי
ויקשתי כ 350000 שח
וזה אושר
כשלקחתי ההיתי זכאי למענק איתם בסך 100000
שח ועוד זכאות של כ 114
את מענק איתם ביטלו לי אחרי 40 % של היסודות
וכרגע כשבתי לקחת את ה חלק האחרון של המשכנתה מספרים לי על שינוי בזכאות
האם משכנתה זה לא הסכם דו צדדי
שלא ניתן לשינוי ?
העם אני יכול לתבוע את הבנק או את המדינה?
יום טוב תלתן
ויקשתי כ 350000 שח
וזה אושר
כשלקחתי ההיתי זכאי למענק איתם בסך 100000
שח ועוד זכאות של כ 114
את מענק איתם ביטלו לי אחרי 40 % של היסודות
וכרגע כשבתי לקחת את ה חלק האחרון של המשכנתה מספרים לי על שינוי בזכאות
האם משכנתה זה לא הסכם דו צדדי
שלא ניתן לשינוי ?
העם אני יכול לתבוע את הבנק או את המדינה?
יום טוב תלתן
05-04-2006 19:11:00
רמי טוטאי
תגובה
לא צריך לתבוע ,בקש מהבנק להפנות את בקשתך לוועדה עליונה במשרד השיכון .
בהצלחה.
בהצלחה.
