אני מתכוון לבנות תוספת מתחת לבניה של השכן (כלומר להשתמש בעמודים ובתקרה).
השכן קנה את הבית לאחר שהורחב (לכן לא יודע כמה הבניה עלתה) אך עדיין דורש השתתפות בעלות הבניה.
השאלה היא לפי איזה קריטריונים עלי לשלם לו? (איך נקבע התשלום?)
השכן קנה את הבית לאחר שהורחב (לכן לא יודע כמה הבניה עלתה) אך עדיין דורש השתתפות בעלות הבניה.
השאלה היא לפי איזה קריטריונים עלי לשלם לו? (איך נקבע התשלום?)
27-03-2007 11:43:00
ישראל שטיין
השתתפות בהוצאות בנייה
שלום רב לך,
מקובל להשתתף בחלק הייחסי של אותם אלמנטים בשלד, המשמשים את כל הדירות(יסודות, עמודים, תקרה).
ניתן להיעזר בקבלן שלד המקובל על שניכם, או לפנות לגישור במקרה של מחלוקת.
בהצלחה!
ישראל שטיין
מקובל להשתתף בחלק הייחסי של אותם אלמנטים בשלד, המשמשים את כל הדירות(יסודות, עמודים, תקרה).
ניתן להיעזר בקבלן שלד המקובל על שניכם, או לפנות לגישור במקרה של מחלוקת.
בהצלחה!
ישראל שטיין
