יש לי שאלה על הלוואת בולט.
אני מעוניין לקחת הלוואת פריים על סך 250,000 שח תוך כדי ידיעה שאני יחזיר את כל הכסף או את רובו תוך 4 שנים.
אני מעוניין לקחת הלוואת פריים על סך 250,000 שח תוך כדי ידיעה שאני יחזיר את כל הכסף או את רובו תוך 4 שנים.
מה ההבדל מבחינת ההחזרים אם אני יקח אותו בבולט ל-10 שנים או הלוואת פריים ל-10 שנים?
שאלה נוספת היא לגבי נוסחת ההחזרים, אני יודע שבהלוואת פריים אני מחזיר(בדרך כלל) לפי שפיצר, איך מחושבת הריבית בהלוואת בולט?
10-05-2006 18:14:00
רמי טוטאי
תשובה
מבחינת ההחזרים ,בבולט תשלם רק את הריבית ואת הקרן תדחה למועד מאוחר יותר ובהלוואת פריים רגילה תשלם גם את הריבית וגם את הקרן .
בבלוט כפי שרשמתי לעיל הינך משלם רק ריבית בלי קשר ללוח כזה או אחר ,קח בחשבון שינויים בריבית כל חודש או כמה חודשיים ,תלוי בריבית בנק ישראל הנקבעת ע"י הנגיד מטעמו.
בבלוט כפי שרשמתי לעיל הינך משלם רק ריבית בלי קשר ללוח כזה או אחר ,קח בחשבון שינויים בריבית כל חודש או כמה חודשיים ,תלוי בריבית בנק ישראל הנקבעת ע"י הנגיד מטעמו.
בברכה .
